جمعه 10 فروردين 1403   01:24:14

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس اداره آموزش‌های آزاد دانشگاه باقرالعلوم(ع) خبر داد؛

آزمونMSRT در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد

  • خلاصه :آزمون MSRT همزمان با سراسر کشور در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، احمدی‌حاجی با اشاره به برگزاری آزمون MSRT گفت: این آزمون با حضور 132 داوطلب، جمعه 1 مهر 1401 در دانشگاه باقرالعلوم(ع) همزمان با سراسر کشور و با حضور نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.
رئیس اداره آموزش‌های آزاد دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به شیوه برگزاری آزمون گفت: آزمون MSRT یک آزمون زبان انگلیسی است که توسط «سازمان امور دانشجویان» وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت ماهانه در تعدادی از شهرهای ایران برگزار می‌شود. دانشجویانی که قصد دارند در مقطع دکتری ادامه تحصیل دهند، می بایست این مدرک را اخذ نمایند.
وی در ادامه افزود: داوطلبان در این آزمون باید به سوالات در سه بخش شنیداری، گرامر و ساختار و مهارت درک مطلب پاسخ دهند و حداقل نمره 50 از 100 را جهت قبولی کسب کنند. شرکت کنندگان می‌توانند نتیجه آزمون را شنبه 9 مهر 1401 در پایگاه اینترنتی سامانه امور جامع دانشجویان(سجاد) در پنل کاربری خود مشاهده نمایند.
مسئول برگزاری آزمون MSRT در دانشگاه باقرالعلوم(ع) خاطرنشان کرد: این دانشگاه یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون MSRT  در کشور و تنها حوزه برگزاری این آزمون در استان قم است و علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون می‌توانند جهت ایجاد آمادگی بیشتر، در کلاس‌های آمادگی آزمون MSRT دانشگاه که توسط اداره آموزش‌های آزاد دانشگاه برگزار می‌شود، شرکت کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما